Pages

2011-02-21

makin gelap jdik bunga dedap.....

semakin hari semakin sibuk...
semakin hari semakin byk kje....
semakin hari semakin penat...
semakin hari semakin rse nk tdow je...
juga......


semakin hari semakin nk cuti nk jalan2~~~~~~~   




ok..kje kje kje kje .....itu je yg ada dlm mind skng nie.... ya Allah....tlng bg madiana nie reti cket istilah " REHAT "


got that madiana??? oh my..miss my old time...skjp2 org col cpt nk dwg cpt cek smpi xlgi dwg pd sekian2 cpt cek ada xlgi $$$ masyuk...cpt cek cptttttttttt....................... 


last2 lambat2 aku melangkah.........ermm bantai omeyy ku dimana dirimu cygku...aku mau lelap.....biarpun skjap sblm aku tersentap tgk bawah mata aku yg makin gelap jdik bunga dedap.... 


finally...aku jdik fed - up n mataku kian gelap......


faizal tahir - selamat malam cyg (^_^)


(pssttt...apasal smua ada " P " erkk ?? )

No comments: