Pages

2011-04-17

MooD >> dok ahu bende 2

SALAM.

hi!!! (lau ada org nk jwb laa ^_^ )


ok daa lme xupdate blog nie npe??sb apa??y??y?? aduh sbb kje pelan aku nie yg melambak2 mcm pasao lambak kt tarian joget lambak tue ( melalut cket >> :)

ok  ble bos xdk arinie kuar pi meeting blogwalking jap bosan siihh ngadap pelan je memanjang sakit mata penat otakku~~ actually ermm frankly to say aku malas!! aduhh pnt badan ku ini hari2 tercatuk dpn comp ngadap kje je bosan gk..bestnye lau dpt pi spa Sendayu Tinggi ke..pi bg anjakan paradigma cket utk aku nie....hehe 

ok lagi satu nk gtau ( wpun mgkin org daa taw ) novel2 kat  http://www.penulisan2u.my/   waaa....syokk..buat aku terbuai dok bce terutamanya sknag nie cte  MAID ~~~~~



daa lme aku tak tersengih sorg2 senyum sorg gelak sorg alaaa smua sorg laa utk bce sjak menceburi bidang kerja  aku yg serius tahhap cipan nie ( atau aku je yg ambik srius??? ngak taw ))  cte dia lawak sempoi slumber hbes..waa.best laa akak nie wt  story aku ske2!! (bkn sng atw aku nk pji org huhu )
ckp sal novel aku pun ske gk nulis2 nie tpi smua skrat jalan ada laa dua tiga bijik wt hbs buku latihan aku bedal smua then share2 ngan bdk2 sek aku yg buat aku kembang tempayan tue org ckp best mcm aku daa alami chewaahhh bangga thp cipan aku jap syok tue..hehe tpi tue dl otak jiwang2  ngah dibuai angan2 jiwa2 remaja gtue ngah syok layan perasan....hemmm so sweet ble igt blik...rindunya.... :)

so azam aku utk bln 4 nie (bkn org azam awl thn ke ?? lynnn.... ) nk start blik wt smua bnda tue blh release tension aku share2 ngan korg chewaahhh.....tpi ada x org nk bce erkk???

korang sudi x bce ??? (alaa2 gediksz cket mata terkelip2 show off mascara maybeline baru )





No comments: