2011-08-11

Yang PentinG HaTi (^_^)

As - Salam....   MyEm0.Com

terbaca 1 artikel kat satu blog .. blog   Datin Tyka 
sdey sgt....
kenapa paras rupa yang perlu jadi ukuran??penting sgt ke.....yang betul kdg2 kesempurnaan penting dlm kehidupan kita tpi jika terlampau mencari kesempurnaan itu yang melampua...bagi aku laa....

bagi aku kurus ke, gemok ke, hitam ke putih ke seseorang tue yang penting hati kita pekerti kita....kalau cantik lawa mcm model kelas dunia pun tpi perangai ngan mulut mcm longkang....
syuhh...syuhh...eeiii awal2 aku tolak tepi laa... yang penting hati...

kalau hati dan pekerti tak ok buat apa kan? kalau awk seorang yang cantik hensem kacak lawa putih melepak kulit putih bersih ( bkn hitam manis mcm aku ni haa..... ) 
tambah plak baik pekerti tinggi budi bahasa itu satu bonus ....

paling penting gune ayat nie  " Jangan Menilai Seseorang Dari Luarannya " tengok jgk dalamnya ...hati dia.....

< note :- yang penting kita hepi, jiwa hepi, otak hepi nk blogging pun hepi hehe (^_^)  >>

8 comments:

misz beauty said...

saya TAK CANTIK =(

Madiana Mohd said...

@misz beauty

nope dear...xblh ckp gtue... :) semua org cantik..yg ptg kte kna yakin tau..cantik tue subjektif klu org ckp ke kte xcantik biar perangai kte cantik..hehe :)

misz beauty said...

=) hubby also said like that too..

Madiana Mohd said...

@misz beauty

haaa.....kan daa ckp ehehe :)

Jaa Jaja said...

sy kiut kan??hehehehe...

melody mocker said...

saya tak cantik, tapi saya kiut..
ahaha!

cantik ke tak, tuhan yang buat. kita cakap orang tak cantik, kita tengah kutuk kejadian tuhan. cakap kat mereka yang mengutuk, nak cantik try la buat satu tengok jadi ke tak.. ohoho!

Madiana Mohd said...

@Jaa Jaja

haha jaa..comey cute hehe :) cubit pipi jaa bley.. hehhe (^_^)

Madiana Mohd said...

@melody mocker
fuuhhh...ini ayat bikin panas cket hehe tpi sy stju ngan apa awk ckp tue..tpi org laki xkn nk ckp cantik erkk hehe