2012-08-18

Ramadhan & Syawal


Assalamualaikum….

Ramadhan berakhir sudah..sekejap je masa berlalu pergi..ramadhan datang kini ramadhan pergi..syawal dirai…. J

(link)
Betapa begitu pantas masa berlalu..semalam terawikh terakhir untuk tahun ni.. Imam untuk terawikh semalam pun sejuk mata memandang..hensem muda lagi..tpi dah jadi suami orang dah… J

Ya Allah…harap2 diri ini masih berkesempatan merasai manisnya ramadhan-Mu untuk tahun – tahun yang mendatang..

(link)
Sekarang kat kampung J sana sini bunyi mercun bunga api dum dam dum dam fuhh “ bengkak “ telinga dan hati … L

Tapi ada penyejuk hati..takbir raya bergema sana sini…bukan lagu raya eh sebab saya agak anti dengan lagu raya hehe unless lagu Sepasang kurung Biru.. J

Ermm ok..sekarang dalam rumah dah bertukar rupa.. semua baru langsir baru sarung kusyen baru semua bau baru even cadar pun mak tukar yang baru…penangan raya.. J
Tapai dah buat…ketupat daun tebu pun dah buat..korang penah makan ketupat daun tebu? Nak try? Maii lee raya cni..di ganu test kali… J

p/s ; tengok member2 raya ngan husband…alahai..teringin kawen laa plop…huhu

moga – moga menjadi amalan kita esok… J


No comments: