2013-02-09

##JALAN

As Salam.....

PENAT ..................................................

hari ni trip agak jauh trip panjang 1 hari jalan2 pi kenduri kahwin Jertih :) kawan satu poly kawen...pergghhh jauh jugak dan juga " termakan langsat " pun ye....hehe alahai....

1 hari dok rmh dia sampai dalam kol 12 lepak2 sama2 member2 lain macam rumah sendiri pun ye samapi kol 3 lebih gtue rr..ahaks! pengantin pun join sekali selamba giler haha siap join kitaorang g makan2 kat bawah sembang2 atas rumah lagi....memang pengantin sempoi dan selamber gler rr kan,..best :)

paling tak tahan pengantin time kitaorg samapi pakai baju kurung biru same with me laa...orang datang elok je cuit saya yang sedang elok berjimba jimbi tak sedar diri dok rumah orang...adoiii malu kejap tdi hehehe

tapi time kawin diaorang tadi amcam ada pelik cket dia buat yang mak andam ny keje laa....adat dia kot ntah xtau pe2 sebab pelik xpnh nampak @ tengok @ dengar sebelum ni.....

xpelaa...hbes daa...semoga nurul dan amiruddin  sentiasa berbahagia hendaknya...insya Allah....

p/s : aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................esok cuti umum malaysia aku keje jugak!!tensen!!tensen!!

2 comments:

Jaa Jaja said...

best sgt dia g jln2..sedey xleh join...:(

anna said...

best tapi duit xdop hehe