Pages

2014-02-17

Ceritera masa..... (^_^)

assalamualaikum......

dikala semua menutup lena dibuai mimpi aku masih terkebil - kebil menatap PC mencari sedikit privasi dan ilham untuk diri...

kehidupan sejak tahun 2014 menjelma agak kelam kabut aku kira..berlari - lari terkejar - kejar kaki melangkah dan menapak menruskan hari - hari yang datang silih berganti...

awal tahun " new year "....tiada apa istimewa selain " seulas " berita dan pengkhabaran nama aku " dipinjam " untuk satu kereta variasi diri & juga keluarga... terkejar - kejar mencuba menyelesaikan hal - hal berkaitan sehingga " terleka " sejenak perihal penghujung 2013....maafkan daku sahabat..benar - benar masa "menghantui " diri....maafkan aku " Sir Chief "  .akhirnya  hampir penghujung kasih Januari selesai jua...kereta dimiliki.... even " kereta nama yang dipinjam " :) such a nice cliche phrase for me like my "very own " KBN :-).......

sekarang....bulan dua sayang Februari gelaran ku beri... :-) ...apa kesudahan kisahnya ?    (^_^)


Note : 
kadang - kadang aku rasa perjalanan kehidupan terasa seperti kapal terbang kertas..ringan menerjah angin mencari arah tuju untuk bertahan....sama seperti kehidupan menongkah dingin semilir bayu dugaan untuk mencari ruang untuk satu kepastian.....

When I look back on my life, I see pain, mistakes, heart ache, and sadness. 
When I look in the mirror, I see strength, learned lessons, and pride in myself.

No comments: